Kaan APAYDIN : Merhaba Ayhan Bey , İlk olarak bizimle röportaj yaptığınız için teşekkür ediyor ve ilk sorumu adınızı ve soyadınızı öğrenmek için soruyorum ?
İndie Gezegeni : Adım,Ayhan Gazi Gülcü. Japonca adım ise, Ichinose Kiyora'dır.
Kaan APAYDIN : Japonca dile ilginiz var sanırım ?
İndie Gezegeni : Evet, seslendirmen olmak istiyorum. Aynı zamanda bol bol müzikler yapacağım, bazıları ise klipleri de olacak.
Kaan APAYDIN : Hmm peki birazda sitenizden bahsedelim
Sitenizi ne zaman kurdunuz bize yaklaşık olarak bir tarih söylermisiniz veya aklınızda kaldıysa tam , sitenizi açıtğınız tarihi söylermisiniz ?
İndie Gezegeni : 24 Haziran 2013
günü kurdum, bazı zamanlar da kesintiler oldu, bazen de isim değiştirmek zorunda kaldım. Şu anki adı Indie Gezegeni olmuştur. Site içeriği tamamen Türkçe'dir.
Belki yakın tarihlerde yabancı dil desteği gelebilir.
Kaan APAYDIN : Sitenizdeki ekipte kaç kişi var ? Yazar ve admin olarak ?
İndie Gezegeni : 2 kişiyiz, bir arkadaşım video çekiyor ben de yazı yazıyorum. Yakın tarihlerde yazarlar almayı düşünüyorum. Ek olarak güzel bir haberimizi de söyleyelim. Indie Gezegeni sitesi hiç bir zaman kapatılmayacaktır.
Kaan APAYDIN : Peki birazda kendinizden bahsedermisiniz?
İndie Gezegeni : Olur,19 yaşındayım. Kayseri'liyim. Ele avuca sığmayan Japonya sevgisi ile yanan birisiyim.
Kaan APAYDIN : Teşekkürler,Son olarak şu sorumu sormak istiyorum, sitenizde hangi kategorilerde paylaşım yapıyorsunuz ?
İndie Gezegeni : Bağımsız yapımcıların yaptıkları her bilgisayar yazılımlarını tanıtıyoruz.
Kaan APAYDIN : Hmm, teşekkürler sizinle röportaj yapmak beni mutlu etti.Tekrar bize zaman ayırdığınız için teşekkür ediyorum.İyi günler dilerim...
İndie Gezegeni : Rica ederim, son söz olarak yeni bir şeyler denemekten korkmasınlar.
28 Şubat 2014 Cuma
26 Şubat 2014 Çarşamba
Yeniden Sitedeyim..
Açılış gibi oldu :DSAF:AS: Güzel giriş ve çıkış yaptımı sanıyorum :) :D
Haa bu sırada bir şeydaha açıklayayım .. Tabikide sitemizde birkaç değişiklikler oldu , bir kaç derken bir tane yani :D Artık bazı konularımda röportaj yapacağım böylece sadece benim fikrimi değil başkalarının fikrini de alıp paylaşım yapacağız :)
RÖPORTAJ KISMI
Kaan Apaydın: Merhaba kardeşim.Kaan Apaydın: Canın Sıkılırmı ? Veya ne sıklıkla canın sıkılır ?
Celali: Evet canım sıkılır ne sıklıkla diye sorarsan bilgisayar basında uzun sure kalınca sıkılır bir iş yaparken sıkılır vb. gibi durumlar işte...
Kaan Apaydın: Canın sıkılınca ne yaparsın?
Celali: Gezmek isterim bilgisayarda müzik dinler yatarım.
-----
Kaan Apaydın: Merhaba kardeşim.Kaan Apaydın: Canın Sıkılırmı ? Veya ne sıklıkla canın sıkılır ?
Taylan: Sıkılırım.Genellikle hergün
Kaan Apaydın: Canın sıkılınca ne yaparsın?
Taylan: Müzik Dinlerim
-----
Kaan Apaydın: Merhaba kardeşim.Kaan Apaydın: Canın Sıkılırmı ? Veya ne sıklıkla canın sıkılır ?
Ferhat: Evet , genellikle elektirikler kesilince ve okul zamanı canım sıkılır..
Kaan Apaydın: Canın sıkılınca ne yaparsın?
Ferhat: Canım sıkılınca genelde yatarım veya dışarıya çıkarım.
18 Şubat 2014 Salı
Anılarım 1 #Mim 1
Merhaba arkadaşlar bugün bu konumda sizlere anılarımdan bir tanesini anlatacağım..İnşallah zaman bulduğum kadar da anılarımı sizlerle paylaşacağım..
Hemencek ben lafa girişeyim .. :D Çok heyecanlandım şimdi bak :D Neyse heyecanıma yenik düşmiyeyim hemen :D Arkadaşlarla okuldan çıktık işte eve geliyoruz neyse , bizim evin yaklaşık 1km aşağısında park var , kayalıklı park (Namı:Kayalar) :D İşte eve geliyorken yolda bir tekerlek gördük :D İşte herşeyde o tekerlek ile başladı ya :D :D Tekerleği aldık , araba tekerleği yani , neyse aldık tekeri kayalıkların aşağısında'da bir yol var , Değirmen dereye giden yol.. O tekerleği aldık attık o yoldan aşağıda doğru yuvarladık :D Allahtan tekerleği yolun
aşağısındaki kaldırım tarafına yuvarladık :D Tekerleği yuvarlar yuvarlamaz tam kaldırımın yanına tekerlek gelene kadar bir de polis gelmez mi oradan yukarıya :DSA:D: Aldıkmı başımıza sıkıntıyı :D Arkamızda çantalar polisi görür görmez sırtımızı döndük doğru parka doğru yol aldık ... Ama nasıl yani haa ayaklarımız afedersiniz götümüze değiyor :D Öyle o suratle koşuyoruz :D Heyecan dorukta , işte biz parka doğru koşuyoruz arkadan polis geliyor sırtımızda çantalar ap ağır .. Zaten bende çanta yüzünden yakalandım ya yoksa koşardım sanırım :D Hem çantalar hemde polis sireni açmış , polis sireni açınca ben daha bi heyecanlandım tabi :D 2-3 Arkadaşım girdi park'a ben koşuyorum halendaha o sırada park aklıma gelmediki nere gideceğimi bilmiyorum arkadaşlarım parka girdi ben yanımda bir arkadaşım daha vardı unuttum adını şimdi , yukarı koşuyoruz.. Polislerde arabayla gelince, işte yakaladılar bizi , polisler durdu işte bizde durduk yanımdaki arkadaşımda .. Sonra ben gittim polislerin yanına camdan konuşuyoruz polis aldı kaçanların isimlerini hani parktan aşağıya 2-3 arkadaşım koşmuştu ya onların isimlerini verdik.Ondan sonra bizim isimlerimizi de aldı ve gittiler ..
aşağısındaki kaldırım tarafına yuvarladık :D Tekerleği yuvarlar yuvarlamaz tam kaldırımın yanına tekerlek gelene kadar bir de polis gelmez mi oradan yukarıya :DSA:D: Aldıkmı başımıza sıkıntıyı :D Arkamızda çantalar polisi görür görmez sırtımızı döndük doğru parka doğru yol aldık ... Ama nasıl yani haa ayaklarımız afedersiniz götümüze değiyor :D Öyle o suratle koşuyoruz :D Heyecan dorukta , işte biz parka doğru koşuyoruz arkadan polis geliyor sırtımızda çantalar ap ağır .. Zaten bende çanta yüzünden yakalandım ya yoksa koşardım sanırım :D Hem çantalar hemde polis sireni açmış , polis sireni açınca ben daha bi heyecanlandım tabi :D 2-3 Arkadaşım girdi park'a ben koşuyorum halendaha o sırada park aklıma gelmediki nere gideceğimi bilmiyorum arkadaşlarım parka girdi ben yanımda bir arkadaşım daha vardı unuttum adını şimdi , yukarı koşuyoruz.. Polislerde arabayla gelince, işte yakaladılar bizi , polisler durdu işte bizde durduk yanımdaki arkadaşımda .. Sonra ben gittim polislerin yanına camdan konuşuyoruz polis aldı kaçanların isimlerini hani parktan aşağıya 2-3 arkadaşım koşmuştu ya onların isimlerini verdik.Ondan sonra bizim isimlerimizi de aldı ve gittiler ..
İşte arkadaşlar bu benim ilk yaşadığım bir olaydı :D Gelecek olaylarda sizlerle yeniden beraber olmak üzere :))
Mimlediklerim
Berkcanozenc - Tamteklinkindir - Salyangoztema - Aglamakaderim - Webpaylasim - Anılsenyurt - Furkan Yurdakul - Eren Koçin - Zerdest Yalcin - Halis Sarı - Rokieonly - Onur Demirlendi - Webtembelist - PcAjanı - Silverdizayn - Erdemcirik - Unverself - Serbest Adam - Düşler Küpü15 Şubat 2014 Cumartesi
Galaxy s5 Tanıtımı.Acaba Yeni Telefon Çerçevesiz mi?
(şarj) 2.900mAH olacağı veya 4000mAH olacağı bekleniyor..Bu ürünün ilk ay 800-1milyon arası üretileceği beklentilerimizin arasında.Ürünün Mart veya Nisan ayının günlerinden birinde piyasaya sürüleceği öğrenildi.Ve son olarak telefonun toza ve suya karşı dayanıklı olacağı öğrenildi.
Bizi takipe devam edin yeni bilgiler öğrendikce bu konu güncellenecektir.
Kelime Sayısı : 215
Karakter Sayısı : 1511
14 Şubat 2014 Cuma
Sende Kendi Paranı Kazan. İnternetten Para Kazanmak ?
Merhaba sayın okurlarım bnugün sizlere internetten para kazanabileceğiniz daha doğrusu sitelerinizden para kazanabileceğiniz bir kaç site,yer göstereceğim inşallah işinizi görür..
Arkadaşlar internetten belli paralar kazanılıyor biliyorsunuzki . Çokda maddi yönden fazla olmasada yine para alabiliyoruz. İnternetten para kazanmak için birkaç uygulamalar veya siteler var. Sitelerden aldığınız reklamları kendi blogunuza eklediğinizde reklama tıklayan ziyaretciler sayesinde para kazanabiliyorsunuz. Kazandığınız parayı nasıl alacaksınız ? Kazandığınız paralar genelde paypala gönderilir. Paypala gönderilen parayı kendi kartınıza yönlendirebilirsiniz. Herneyse arkadaşlar dediğim gibi para kazanabileceğiniz bir kaç internet sitesi var haa unutmadan para sadece reklam koyarak kazanılmaz . Ne bileyim link kısaltma pop-up açma splash vs.. uygulamaları ilede para kazanılır..Bu tip uygulamalar link kısaltma pop-up açma reklam koyma gibi uygulamalarda yine belli bir miktar alırsın.Belli ve az .... :)
Yeni bir uygulama açıklamamda demeyi unutmuşum arkadaşlar bir diğer uygulama ise reklamlara tıklayarak para kazanmak.Yani bu sefer ziyaretciler devreye girmeyecekte siz devreye gireceksiniz.İstediğiniz kadar tıklayacaksınız ve hoooop para cepte.Bu uygulamada arkadaşlar reklam10 gibi sitenize reklam koyuyorsunuz tık sayısına göre para kazanıyorusunuz..Türkce bir sitedir.Çok kolay yapımı vardır.24 Saatde site onaylanıyor.%100 online çalışan dijital bir platform.Wordego yayıncıları web sitelerinde görüntülenen(CPM) veya tıklanan(CPC) reklamlar karşılığında wordego reklam gelirinin %75'ini kazanır.Wordego yayıncıların kazançları eCPM modelinde raporlanır ve eş zamanlı olarak hesaplarına aktarılır.Wordego.com adresinden cebinize para kazandırın...
Reklam10
Şimdi ilk olarak benim bazı sitelerimde kullandığım , site olan reklam10'dan belli miktarlar sizde kazanabilirsiniz.
Reklam10.com adresine giriyorsunuz ardından üye olun . Üyelik kısmında yazdığınız site uygulamaya geçecektir.Kesinlikle sağlam bir sitedir.24 saat online ekibi vardır.1000
tekil gösterim 2.1TL ..Kazandığınız paraları isteğiniz ardından 24 saat içinde alabilirsiniz.Minimum ödeme tutarı 50TL , yani kazandığınız para 50TL olunca transfer yapabilirsiniz.
tekil gösterim 2.1TL ..Kazandığınız paraları isteğiniz ardından 24 saat içinde alabilirsiniz.Minimum ödeme tutarı 50TL , yani kazandığınız para 50TL olunca transfer yapabilirsiniz.
Paranızı 50TL 'ye ulaştığında paypala yatırarak kendi kartınıza transfer edebilirsiniz..
Wordego
AZ AMA İKİSİDE FAYDALI SİTELER BAKMANIZI KESİNLİKLE ÖNERİRİM..
Kelime Sayısı : 306
Karakter Sayısı : 2428
13 Şubat 2014 Perşembe
r10.net Satıldı.
Merhaba arkadaşlar yakın zamanda r10.net den "Bakımdayız" haberi vardı . Fakat bu bakımdayız meselesinin yanında bu devir işleri yatıyormuş.İçe kapanık dışarıdan kimseyi almayan r10.net Forumu(blogu) başka bir yöneticiye devredildiği haberi alındı.Miktar vb. öğrenilemedi fakat yeni yönetim , forumu(blogu) devraldığında bu kelimeleri bizzat forumda söyledi..
İzmirli bir yatırım grubu tarafından r10.net'i daha iyi yerlerde görmek için yatırım geldi.Gelen yatırımla, yazılımsal, donanımsal, personelleşme adına daha iyi konumlara gelmeyi planlıyoruz.
Bu yatırım süreci ile birlikte, Hititajans ve moderatör ekibi görevi yeni yatırımcılara devretti.
Yeni Yönetim Kadrosu :
Radmin|Aronfabia|GoogleDestek|İmpacTo|Moderatör ekibidir.
Tecrübeli ve profesyonel bir kadro ile forumuza sizlerle birlikte sahip çıkacağız hep birlikte.
Artık r10.net kurumsal bir şirket olarak yayın hayatına devam edecektir.
Bir çok yeni servis ile r10.net ailesine hizmet vereceğiz. Artık gerçek anlamda forumda çok şey değişecektir.
Amacımız burda kimseyi kırmadan incitmeden forumu hep birlikte iyi yerlere getirme hedefidir.
Daha çok paylaşım daha çok dayanışma daha çok saygı ve yeni gelecek güvenli ticaret sistemi ile sizlerle hep birlikte büyüyeceğiz.
Herkese R10 yönetim kurulu adına teşekkürlerimi sunar iyi çalışmalar dilerim.
10 Şubat 2014 Pazartesi
Blogger 10 Adet Son Mesajlar Gadgeti
Merhaba arkadaşlar bugün sizlere blogger siteler için muhteşem bir son mesajlar gadgeti sunacağım . Arkadaşlar gadgetlerin hepsi bir birinden farklı ve bir birinden güzel gadgetler.Bu gadgetler sanırım sadece bizde var.Bu bi gerçektir ki site içerisinde konulara ziyaretci çağırmak için son konular / mesajlar gadgeti harika bir hiledir.Bu gadget hem sizi kurmasında yormiyacak hemde kafa karıştırmayacaktır. Zaten gerekli detaylarıda buradan veriyoruz biz size.Bu gadget sitenizin renklerini kör etmeyecektir. Zaten farklı çeşitlerde farklı renkli gadgetler var.Her neyse anlatım uzun kodlara geçelim :)
Demo - Demodaki • işaretini aldırmayın o işaret temaya göre olabilir de olmayabilirde temaya göre değişebilir.
Kaydol:
Yorumlar (Atom)
